Pijnklachten en spoedgevallen
Wij houden, voor onze patiënten, dagelijks tijd vrij voor pijnklachten en spoedgevallen. Hoe eerder u belt, des te meer kans dat we u nog dezelfde dag kunnen helpen of behandelen. Mochten wij gesloten zijn, dan staat het telefoonnummer van de dienstdoende tandarts op ons antwoordapparaat.
Nota’s
Onze nota’s worden verzorgd door Infomedics. Mocht u vragen hebben over een factuur, dan kunt u bellen naar:036-2031900.
Medische gegevens
Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden, zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties en afwijkingen. Bij de balie kunt u de medische vragenlijst afhalen en inleveren.
Afspraken
Wij vragen u alstublieft:
1. Op tijd op uw afspraak te verschijnen.
2. Op tijd uw afspraak af te zeggen. Minimaal 24 uur van te voren.
3. Wij zullen elke dag ons best doen om u op het afgesproken tijdstip te behandelen. Het kan helaas voorkomen dat een behandeling, ondanks onze individuele afspraakplanning, uitloopt of dat er een spoedklacht in de reguliere agenda is opgenomen, waardoor wij u niet op tijd kunnen behandelen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Mocht u te laat zijn of niet verschijnen op het afgesproken tijdstip van uw afspraak dan krijgt u een aantekening in uw dossier. U zult thuis een bericht ontvangen van de aantekening. Na twee aantekeningen, binnen 2 jaar, krijgt u onze zogenaamde ‘gele kaart’ en een oproep om op gesprek te komen.
Komt het hierna nogmaals voor dat u niet of niet op tijd op uw afspraak verschijnt, dan ontvangt u een ‘rode kaart’. De rode kaart houdt in dat u alleen nog maar voor spoedgevallen en tegen contante betaling bij ons terecht kunt, totdat u een nieuwe tandarts heeft gevonden.
Komt u na het gesprek gedurende 2 jaar wel weer op de afgesproken tijd op uw afspraken, dan vervalt de gele kaart en heeft u weer een schone lei.
Tevreden? of juist niet?
Wij gaan graag met u in gesprek.
De tevredenheid van onze patiënten staat bij ons hoog in het vaandel. Wij horen graag of u tevreden of ontevreden bent over onze praktijk en de dienstverlening. U kunt een opmerking naar ons sturen via info@tandzuiver.nl. Indien gewenst, dan nemen wij contact met u op om uw opmerking te bespreken en zo nodig samen met u naar een oplossing te zoeken.
KNMT-klachtenservice
Komen we er samen echt niet uit, dan kunnen we gebruik maken van de klachtenservice van de KNMT. Meer informatie hierover vindt u op www.knmt.nl/patiënten.
Vraag het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)
Voor algemene informatie over de mondzorg kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl. Via deze website kunt u ook uw vragen stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Zij kunnen u advies geven, uw vragen beantwoorden en adviseren.

